Bezint eer ge… eh… al lekker bezig bent!

Graag geven wij ons afstudeertraject ook een persoonlijk tintje. Dus onder het kopje reflectie schrijven wij, wanneer we iets te vertellen hebben, over onze persoonlijke ervaringen tijdens dit afstudeertraject.

IMG_0728

 

En ik (Pieter) maak het begin! We zijn nu goed op weg met het opstellen van de website en het schrijven van ons theoretisch kader & beantwoorden van de deelvragen. Tussen de colleges en het schrijven van papers door steken we zoveel mogelijk tijd in het denken over 3.0 en hoe we het gaan aanpakken. Ik vlieg dus van het denken over de representatie van de gruwelen in Auschwitz naar de vorming van Europa en van de rol van God in Openbaring naar een 3.0 bedrijfsstructuur bij een bedrijf in Brazilië. Leuk een brede opleiding, maar focus op één onderwerp? Ho maar! Ik probeer natuurlijk zoveel mogelijk van het onderwerp van deze thesis in andere vakken te stoppen, maar geniet ook zeker van de uitstapjes die ik nu nog kan maken.

Ik leer veel en vind het allemaal erg interessant. Ook over het afstuderen zelf, want laatst liep ik een beetje vast. Ik heb besloten ieder punt van stilstand (of demotivatie?) te zien als een moment waarop ik sterk over het project moet gaan nadenken. Waarom heb ik dit gevoel en hoe kan ik er iets aan doen? We hebben deze keer nét iets te lang gewacht op de afspraak met onze begeleider, want die bood gelukkig uitkomst. We gaan het iets anders aanpakken én met een theorie die ons is bijgebracht tijdens de studie. Ik houd nog even voor me welke dat is, want wanneer ik het vertel wil ik het wel goed uitgewerkt hebben.

Dat was het voor nu!

Marèns, nu ben jij aan de beurt!

2 thoughts on “Bezint eer ge… eh… al lekker bezig bent!

  1. Hoi Pieter en Marèns,

    Hans wees ons vandaag tijdens het college mediawijsheid op jullie scriptieonderzoek, en ik ben meteen even een kijkje komen nemen. Ik zelf ben werkzaam bij Theaters Tilburg, dus heb mezelf naar aanleiding van het college van vandaag juist dezelfde vragen gesteld als jullie over mijn eigen organisatie. Ben zeer benieuwd naar jullie bevindingen, en volg de voortgang. Mocht ik op enig moment feedback kunnen geven, dan zal ik dat meteen doen! Succes!

    Hartelijke groet,
    Anne Beijer

Geef een reactie

