Tijdlijn

Hier is onze voortgang in beeld gebracht, zodat iedere lezer meteen up-to-date is met het hoe en wat van dit afstudeerproces!

  • 10 juni 2014: De puntjes staan op de I’s en wij wensen op dit moment onze beoordelaar en tweede lezer veel plezier met het lezen van onze website!
  • 5 juni 2014: Onze discussieblog staat online! Hierin is te lezen hoe wij ons scriptieproces hebben beleefd en kijken wij ook persoonlijk terug op de afgelopen tijd.
  • 5 juni 2014: Naar aanleiding van het gesprek met Hans van Driel hebben wij onze aanbevelingen aangepast. Ze zijn nu meer gecontextualiseerd en in samenhang met ons voorgaande onderzoek.
  • 2 juni 2014: De ‘paden’ door onze website heen krijgen vorm. Er is een nieuwe landingspagina met knoppen voor verschillende doelgroepen.
  • 2 juni 2014: De reacties op de aanbevelingen komen binnen. Deze week publiceren wij een blog met daarin onze reflectie op de reacties en de veranderingen die we doorvoeren.
  • 24 mei 2014: De aanbevelingen voor culturele instellingen staan online, we hebben aanbevelingen voor de interne bedrijfscultuur en de externe communicatie. Op dit moment verzamelen we feedback op de aanbevelingen vanuit verschillende culturele instellingen.
  • 22 mei 2014: Het portret van DUF is door Petra geredigeerd en staat nu hier online.
  • 15 mei 2014: We hebben weer een afspraak met Hans van Driel gehad. Hij heeft onze artikelen gelezen en al zijn op- en aanmerkingen doorgegeven. Wij kunnen weer aan de slag!
  • 14 mei 2014: Onze eerste bevindingen staan online! Lees ze hier.
  • 14 mei 2014: Lees het portret van Kleinkunstig hier.
  • 13 mei 2014: Lees het portret van het Van Abbemuseum hier.
  • 13 mei 2014: Het portret van het Incubate festival is nu hier te vinden.
  • 13 mei 2014: Lees hier het portret van Knowmads, de innovatieve educatieplaats in Amsterdam.
  • 13 mei 2014: Het portret over Hoppenbrouwers Elektrotechniek staat online.
  • 13 mei 2014: Onze ogen zijn vierkant van het transcriberen, maar nu komt het leuke deel. We zijn begonnen met het publiceren van de Best Practices.
  • 25 april 2014: Vandaag met Petra Boers gesproken. Zij is één van de twee mensen achter DUF Magazine. Een blad voor (en deels door) de doelgroep 12-18 jarigen gemaakt.
  • 24 april 2014: Vandaag is Pieter afgereisd naar Amsterdam voor een gesprek bij Knowmads. Dit is misschien wel de organisatie met de meest losse structuur die we tegenkomen tijdens deze reeks interviews. Weer genoeg inzichten om te delen!
  • 23 april 2014: Vandaag met begeleider Hans van Driel gesproken. Weer wat knelpunten behandeld. Waaronder het updaten van de website en ook de verdere aanpak. We gaan niet verder met het uitwerken van iedere deelvraag, maar werken nu met Best Practices.
  • 17 april 2014: Een drukke week. Vandaag in Tilburg bij Incubate gesproken met Erik Luyten.
  • 16 april 2014: Vandaag zijn we naar het Van Abbemuseum gegaan en hebben we gesproken met Loes Janssen.
  • 15 april 2014: Interview nummer twee. Marèns heeft gesproken met Albert Barth van Kleinkunstig.
  • 14 april 2014: De interviewreeks is begonnen! Vandaag hebben wij gesproken met Theo Hoppenbrouwers. Voor ieder interview maken wij een analyse van het bedrijf aan de hand van het 7i model en deze analyse publiceren we tegelijkertijd met de analyse van de interviews. Zodra het transcript en de analyse klaar is, zetten we dit op de Best Practices pagina.
  • 10 april 2014: Pieter is naar een symposium geweest over ontwikkelingen in de techniek en hoe de mens daar mee omgaat. Lees zijn verslag hier.
  • 28 maart 2014: Wij hebben ons theoretisch kader geschreven. Het is opgedeeld in drie thema’s die het veld schetsen waarin ons onderzoek zich afspeelt. Wij horen weer graag wat je er van denkt! Lees&reageer hier.
  • 18 maart 2014: Marèns spreekt haar twijfel en hoop uit bij het 3.0-idee. Lees het hier.
  • 18 maart 2014: Na een periode van focus op colleges die we volgden zijn we er weer! We hebben een zeer interessant gesprek gehad met Vivian van Gaal. Zij werkt bij MU en wist ons al veel te leren over vernieuwend denken binnen een organisatie en in het contact met publiek. Lees het hier.
  • 8 feb 2014: Tijd voor een update. Pieter schrijft zijn ervaring tot nu toe op. Lees het hier.
  • 29 jan 2014: Afspraak Hans van Driel. We hebben wat grote veranderingen bedacht. We werken niet meer precies alle deelvragen volgen, maar een aantal bedrijven analyseren en daar de bevindingen en aanbevelingen uit filteren.
  • 30 dec 2013: Beantwoording van de eerste deelvraag.
  • 24 dec 2013: Definitieve versie van het onderzoeksvoorstel. Lees&reageer hier.
  • 17 dec 2013: Afspraak met begeleider Hans van Driel over onderzoeksopzet.
  • 6 dec 2013: Begin van de website. 
  • 14 nov 2013: Gesprek met Lonneke Jans van Cubiss: lees het verslag hier.
  • 28 okt 2013: Eerste gesprek met Hans van Driel. Hoe en wat gaan we doen?
Advertenties

One thought on “Tijdlijn

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s